Aceasta este denumirea corectă, nu cea de non-invazive. Orice afectează pielea și trece de ea e invaziv. Injecțiile sau terapiile laser sunt minim-invazive.

Așa zisele “terapii” anticelulitice, tunele de infraroșii, criolipoliza, mezoterapia fără ace, creme cosmetice și alte împachetări cu ciocolată, aur etc., sunt doar metode de mascare temporară a celulitei. Vibrațiile, masajul, frigul extrem sau căldura ce o degajă, determină inflamația/umflarea pielii, îmbibarea ei cu apă (la nivel intercelular), ca un burete, care va masca vreme de 2-4 săptămâni aspectul de celulită. Dovada este că dacă întrerupeți ședințele, în maxim 2 luni reapare. Dacă însă vă doriți să arătați o piele netedă și aveți bani, da, faceți. Însă ținând cont că inflamația în țesutul gras durează minim 2 săptămâni, vă sfătuiesc să economisiți bani făcând o ședință la 2-3 săptămâni. Efectul e același.

Tot ce e sub piele știm că e steril. Pielea este impermeabilă. Daca nu ar fi, orice ar trece prin piele ne-ar infecta. De aceea nu cred în acele “terapii”. Ca ceva să aibă efect trebuie să traverseze pielea și asta e posibil doar prin injectare.

IMPORTANT!

În primele 14 zile după injectare se recomandă evitarea expunerii la căldură (soare, saună, laser) și masajul facial.

Mituri false

Dacă nu mai faceți la un moment dat, NU veți arăta mai rău cum greșit se crede.

Dacă ați făcut injectări 5 ani, când întrerupeți veți arăta ca în urmă cu 5 ani – ca și cum timpul ar fi stat în loc.

După injectare e voie să faceți sport, să râdeți, să vă plimbați etc..